[Friss hozzászólások] [650-631] [630-611] [610-591] [590-571] [570-551] [550-531] [530-511] [510-491] [490-471] [470-451] [450-431] [430-411] [410-391] [390-371] [370-351] [350-331] [330-311] [310-291] [290-271] [270-251] [250-231] [230-211] [210-191] [190-171] [170-151] [150-131] [130-111] [110-91] [90-71] [70-51] [50-31] [30-11] [10-1]
Kösz, de inkább kihagynám...
S |
Szijasztok!
Olyan fura,hogy 2 nap,és karácsony,és süt a nap. Már azon se csodálkoznék,ha a karácsonyt fürdőruhában ünnepelnénk!!! Najó,azt azért nem... Darrellel megnéztük(nati+vera+én) a Nyóckert. Nekem tökre tetszett. Sztem nézzétek meg. Ja,és a Tapló Télapót meg majd a 2 ünnep között megnézem a Darrellel,mert a verának nincs pénze,más meg nem ér rá:(( Ja,és előre is Boldog Karácsonyt,Bla-Bla-Bla!:) Gyapot |
Nahh meg is van. Sárga öves vagyok!!! :D:D:D I'm so HAPPY!!!!!!!!! Imádok mindenkit, még titeket is Hangya meg (E) meg Gyapot... pedig nem is simerlek titeket... na mindegy...:D Ezt a hülyeséget lécci nézzétek el nekem, de most nagyon jó kedvem van...:D:D:D Neked meg Shaun, jó bécsi kirándulást.:) Hanna |
Hát azt látom... *drukk drukk*, de ezt sem felejtem el "ilyen korán nem szokták meghúzni az emberkéket"
S |
Nyem tudok aludniiiiiii!!! H. |
Na, akkor mostí rok vmi normálisabbat. Máma lesz az övvizsgám, és minden még lélekbeli együttérzés és drukkolás is jól jönne, ugyanis nagyon félek...:( Kösz előre is, akinek megesik rajtam a szive:) H. |
Szia!!
gondoltam
én
is
írok
pár sort....
Na hali!!
-=Hangya=- |
ÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍGGGGGGGGGGGEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNN ÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍRRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOCCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKKKKKKKKKk DDDDDDDDDEEEEEEEEEEEEE MMMMMMMMMMMMIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTT???
H. |
VALAKI ÍRNA MÁR EBBE A ROHADT FÓRUMBAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!????
S |
JA igen. És VISSZATÉRTEM!
Ikarus 260. Az életforma. |
Hát nem nagyon csípem, ha az Ikaruszt kritizálják... de szemethunyok fölötte, mert a csuklóst (ami egyébként 280 és nem Z80) amúgy sem csípem. És úgy veszem, hogy ez a sofőrök cikizése... Ja és kedves E! Bemutatkoznál nekünk? Egyáltalán ismerlek? TTC?
S |
ja,nem bocs. Ez nem az egyik druszám. ez egy ember,akinek a nevének kezdőbetűje e! Na,csak leesett.. Gyapotmező |
Aha. Szóval van egy Eszter aki NEM én vagyok. Aki ezentúl '(E)' vel,vagy ír alá,az nem én vagyok. Én maradok a többi nevemnél,azoknál,amiket a Shaun használ rám. Gyapot,aki szombaton Piroska lesz:) |
Semmiféle eszter nem vagyok.Attól még,hogy a nevem kezdőbetűje megeggyezik annak a bizonyos eszterével,én még nem vagyok az.(E) |
Használati utasítás Ikarus Z80-as csuklós autóbuszhoz
Üdvözöljük! A busz, mellyel ön utazik a szocialista ipar remekmûve. A tegnap, a ma és a holnap busza. Azonban biztonságos használatát sokan nem ismerik, mi sem. Így általános ismertetõvel kell beérniük.
A méretére jellemzõ, hogy nagyobb egy szemetes konténernél, és kisebb, mint egy négyemeletes panellakás. Formájára jellemzõ, akárcsak a kispolskira a cseppforma, vagyis cseppet sem hasonlít a korszerû autóbuszokra. A busz alakja áramvonalas, különösen mikor nekimegy a transzformátor háznak. A busz tele van extrákkal. Itt van rögtön a négy kerék (Deluxe modellek esetén a középsõ, meghajtott kerekeket is megkapják). Aztán legnagyobb extrája, a karosszéria. Ezt úgy szerelik össze, ahogy akarják, de vigyázat, csak egy kombinációban nem esik szét indulás után. A mai modern világban ahány közlekedési cég, annyi design szín. Épp ezért a gyár nem foglalkozott a színezéssel, minden autóbuszt egyöntetûen rozsdaszínre színezünk. A busz talán legfontosabb tartozéka a motor, mely a busz közepén helyezkedik el, elvileg, (gyakorlatilag, a busz alatt).
Miután felismertük, hogy egy Ikarus Z80-al van dolgunk, õrizzük meg hidegvérünket és szálljunk be. Ha Ön sofõr, akkor most rátérünk a busz vezetésének problémájára, EZT A RÉSZT SAJÁT ÉRDEKÜKBEN CSAK A SOFÕRÖK OLVASSÁK EL!
Ülj be az ülésbe. Magad elõtt sok egyforma zöld gombot fogsz látni. Ezek közül néhány az ajtót nyitja, mások a lámpát kapcsolják fel, a többit senki sem tudja, mire való. Egyesek szerint van olyan gomb, amivel az index mûködik, amire szükséged nem lesz, hisz vonat nem jön, a többi nem ellenség. Egy másikkal a hangszórókba mondhatnánk a megállókat, ám ezt a gombot szintén akár ki is szerelhetjük, használni nem fogjuk úgysem. Ám ez csak találgatás, amire neked szükséged lesz, a mindennapokban, az a gáz, fék, kormány és ajtónyitók.
Térjünk rá a vezetés kényes mûveletére. Magad elõtt a traktor abroncs méretû korong, a kormány (deluxe modellek esetén servo, de itt jegyezzük meg, hogy servo nélkül képtelenség a buszt elvezetni). Most keressünk a kormány alatt egy lyukat és dugjuk be a kulcsot. Aztán menjünk vissza a diszpécserhez és kérjük el a kulcsot. Üljünk vissza a székbe, és kedvesen mosolyogjunk rá a túloldali megállóban várakozó utasokra. Nem kell megijedni, ránk várnak. Szóval be kéne indítani a buszt. Miután rájöttünk, hogy a jegykezelõvel nem lehet beindítani a buszt, ráadásul, az nem is a kormány alatt van, hanem mögöttünk, keressünk egy másik lyukat, ezúttal már valóban a kormány alatt (itt jegyezzük meg, hogy a szerelõakna nyílását nem fogadjuk el, hiába van mellette lyuk, meg az a lyuk amúgy sincs a terven, csak kirohadt.). Szóval dugjuk a kulcsot a helyére (egyszer csak sikerül) és induljunk el. Mikor beröffent a motor, nem kell megijedni, nem hiba, ha nem halk búgást hallunk, az Ikarus motort a Rába gyártotta (õk meg az IFA-nál tanultak). Induljunk el. Azaz, hogy próbáljunk meg. Elsõre nem fog menni, de ne adjuk fel. Harmadik alkalom után beletörhet a kulcs, de probléma egy szál sem. Ha ön deluxe modellt vezet, akkor van pótkulcs. Ha nem, akkor így járt. Miután a lakatos megjavította, és a karbantartó beindította a buszt, álljunk be a megállóba. A jéggé fagyott utasok már nem lesznek dühösek. Ügyeljünk arra, hogy a fûtést kapcsoljuk be (természetesen deluxe modellben van csak fûtés). Hanyag mozdulattal nyissuk ki az ajtókat, és türelmetlenül kopogjunk a mûszerfalon, majd öt másodperc után csengessünk. Itt jegyezzük meg, hogy a buszon alapfelszerelés a hangos csengõ, ám a deluxe modelleknél külön kérésre élezett ajtókat is beszerelhetünk izgalmassá téve ezzel a felszállás utolsó másodperceit. A busz természetesen úgy készült, hogy a sofõr minden igényét, -beleértve a szórakozást is – kielégítse. A buszban lengéscsillapító nincs, így apró öröm lehet, amint a kanyarokban gyakorlatilag megszûnik a gravitáció, és mindenki repül.
Az autóbuszon kipörgésgátló is van, melyet nemes egyszerûséggel úgy hívunk, hogy Ikarus motor, így nem kell félnünk, a busz bármely évszak bármely féle útviszonyán képes lerobbanni, árokba borulni, sõt akár mozogni is (bár ezt egyesek cáfolják).
A busz formatervezése is tökéletes, mindenben alkalmazkodik a sofõrök igényeihez. Az Ikarus Z80 méretei tekintélyparancsolók, nem kell félnünk a keresztezõdésekben akkor sem, ha a lámpa sárgán villog. Csak csapd ki a busz kedves orrát, s meglátod senki nem lesz olyan elvetemült, hogy eléd guruljon. A busz sok karbantartást nem igényel. Az Ikarus Z80-ba automatikus meghibásodásjelzõ van beszerelve, aminek köszönhetõen az elromlott alkatrész azonnal kirohad a helyérõl, és akkor már tudjuk, ezt cserélni kell. A tisztántartása egyszerû. Esténként a mûszak végén poroljuk le róla a Trabantokat, Suzukikat, Daewookat, Daciákat stb. Tanács: Évente egyszer a szmogot is kaparjuk le spachlival. Csak a reklámozók kedvéért.
Tájékoztató az utasoknak:
Kérjük saját érdekében, olvassa végig az alábbi tájékoztatót:
1. Fel- és leszállás esetén legyen gyors, a sofõr nem mindig tudja szabályozni az ajtók nyílását és záródását.
2. Ha felszállt a buszra foglaljon helyet, amennyiben mód van rá. (Itt jegyezzük meg, hogy ha ötvennél többször van egymásutánban helye a buszon, kérjük, jelezze a gyárnak, hogy az esetleges hibát kiküszöböljük).
3. Persze nem muszáj leülni de ebben az esetben már nem a mi felelõsségünk az Ön élete.
4. Mondjuk, amúgy sem.
5. Kérjük, ne ijedjen meg, ha a kapaszkodó a kezében marad, ez (majdnem) normális dolog. A rúd, ami a kezében marad, amúgy sok minden másra jó tömegközlekedés közben. Agyon verhetjük, aki beszól, használhatjuk a jelzésnél (már a csuklótól elérjük vele a négyes ajtó jelzõjét), de akár esetleges megürülõ helyet is foglalhatunk vele, azon a módon, hogy az üres helyre dobjuk a rudat egy hanyag mozdulattal.
Néhány szó a busz luxus szolgáltatásairól:
- Az Ikarus oldalán egy vékony furnérlemezt találunk. Ezt a 90-es évek óta alapból úgy gyártjuk, hogy automatice kiszakítsa a kötött pulóvereket, blézereket megkímélve ezzel a vandálok fáradságos munkáját.
- Az alumínium csík ugyanezt a célt szolgálja.
- A buszban elektromos ablaknyitó nincs, azonban az ablakokat így sem te irányítod. (Pl. a szél, vagy az útviszonyok.)
- Mindenképp luxuscikk a jegylyukasztó, a deluxe modellekben beépített ellenõr is van minden ajtónál.
- Az ablakok eredeti üvegutánzat mûanyagból készültek. A Deluxe modellben kérésre már alapból belekarcoljuk, hogy szeretlek Saci, de akár mattra is csiszoljuk.
Reméljük, hogy kielégítõ a tájékoztató, használják egészséggel!
Köszönjük, hogy ezt a Magyar Terméket választotta!
Na, hogy tetszik? H. |
Szia,meglátogattam az oldalad,sok sikert a honlapodhoz,ha gondolod,látogass meg://kicsijoel.gportal.hu/ |
hogy hogy csak10 percet gépezhetsz???
-=Hangya=- |
Látom terjed a Java script.
S |
[Friss hozzászólások] [650-631] [630-611] [610-591] [590-571] [570-551] [550-531] [530-511] [510-491] [490-471] [470-451] [450-431] [430-411] [410-391] [390-371] [370-351] [350-331] [330-311] [310-291] [290-271] [270-251] [250-231] [230-211] [210-191] [190-171] [170-151] [150-131] [130-111] [110-91] [90-71] [70-51] [50-31] [30-11] [10-1]
|