Én és a vezetés
Először kb. hatodik év vége felé ülhettem be a suzukink volánja mögé, és taposhattam a gázba. Sosem felejtem el azt a napot. Na jó a felére már nem emlékszem, csak arra, hogy a legelső indulsom nem volt túl fényes. Nagymamám elkísért, és a pálya szélén rágta a körmét. Merthogy ez egy nagy beton placc. Régi tankparkolója a majdnem mellettünk levő elhagyatott laktanyának. Közel is van, nagy is, ígyhát ez nekem tökéletes. Ha azt mondják vezetés, mindíg fehér tornacipő, meleg idő, és gumikerekek jutnak eszembe. Tornacipő, mert vékony tlpú cipőben a legjobb vezetni. Meleg idő, mert mindíg melegben vezetek. És gumikerekek, mert valami közt szlalomozni is kell. Sőt még parkolni is. És erre tökéletes a gumikerék. **Azóta a laktanyát bezárták (2006 április), most egy másik helyre járunk vezetni. LEhet gyorsan menni, mert egy elhagyatott út. Csak az a baj, hogy keskeny... ** Most konkrétabban a dolgokról...:
Amit eddíg vezettem: (milyen véletlen, hogy eggyiknek sincs meg a rendszáma... :D)
Suzuki Swift, benzines 1,3, szervós, kézi sebváltós (a mi autónk)
Ford Escort 1.8 dieseles nemszervós, kézi sebváltós (barátunké)
Ford Focus benzines, szervós, kézi sebváétós (barátunké)
Mercdes Benz automataváltós, szervós nemtonhanyas szintén a barátunké. (illusztráció)
Citröen Xara Picasso benzines. Először forgalomban! Osztálytársam apjáé. Szervós, kézi sebváltós (illusztráció)
Mazda 626, 6 hengeres (jól ugrott, még hátramenetben is :), benzines szervós, automataváltós.
Suzuki SX4 4 hengeres, 5 ajtós/üléses, manuál váltós, szervókormányos, 99 lóerős, nagyon de nagyon fog a fékje, és a gáz is pöccre megy.
Én akcióban...:
|